Problem z rozrządem 1.4 tsi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kudini
    Drive
    • 2015
    • 55
    • Superb II (3T4)

    kudini

    Rozrząd mam juz złożony. Przejechałem juz 8 tys. km. Ale od nowa słyszę chrobotanie. I zastanawiam się dlaczego do kur...y nędzy nie zmieniłem tego wariatora. Bo rozrząd dalej chrobocze. Łańcuch nowy,napinacz nowy, slizgi, koła zębate. A tu dupa dalej. Nie biorę sobie już tego chrobotania do głowy jeżdże i mam to w du...e . Nawet nich się rozrząd wysypie.Dzięki za podpowiedzi . Na forum superba kicha taka i szydera że nic nie uświadczysz.

    Komentarz

    • fan
      Elegance
      • 2009
      • 760

      Re: kudini

      Zamieszczone przez Kudini
      Rozrząd mam juz złożony. Przejechałem juz 8 tys. km. Ale od nowa słyszę chrobotanie. I zastanawiam się dlaczego do kur...y nędzy nie zmieniłem tego wariatora. Bo rozrząd dalej chrobocze. Łańcuch nowy,napinacz nowy, slizgi, koła zębate. A tu dupa dalej. Nie biorę sobie już tego chrobotania do głowy jeżdże i mam to w du...e . Nawet nich się rozrząd wysypie.Dzięki za podpowiedzi . Na forum superba kicha taka i szydera że nic nie uświadczysz.
      Jaka cena tego wariatora,że nie wymieniłeś?Ile wyszło za wszystkie części i za robociznę?
      Respect All,Fear No One!

      Komentarz

      • Kudini
        Drive
        • 2015
        • 55
        • Superb II (3T4)

        Regeneracja wariatora

        Czy jest możliwość regeneracji tego nieszczęsnego wariatora ?????????? 1800 pln nie dam za nową część .Może ktoś słyszał o takiej regeneracji ?

        Komentarz

        • LUKI
          RS
          • 2005
          • 5776

          Kudini, nie ma opcji

          btw
          w tym tygodniu wypytam Maćka z VagTech w jakiej walucie mógłby załatwić nastawnik i puszczę Ci inf
          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

          Komentarz

          • Kudini
            Drive
            • 2015
            • 55
            • Superb II (3T4)

            Regeneracja wariatora

            Może słyszał ktoś o regeneracji wariatora ??????????? Bo nie usmiecha mi sie wyłożyc 1800 PLN z nowy ??????????

            Komentarz

            • Northeusz
              RS
              • 2010
              • 1677
              • Octavia I (1U2)
              • AUM 1.8 20VT 150 KM

              Kudini, 1800 to za samą część jak rozumiem, plus ile robocizna?
              Pozdrawiam
              Northeusz

              Komentarz

              • Kudini
                Drive
                • 2015
                • 55
                • Superb II (3T4)

                ROZRZĄD

                Za wymianę rozrządu z robocizną zapłaciłem 1500 pln. Wymieniłem wszystko oprócz nieszczesnego wariatora. I niestety po przejechaniu 8 tys km. dalej łancuch chorobocze przy porannym zapalaniu .

                Komentarz

                • rob555
                  Rider
                  • 2006
                  • 748

                  Re: ROZRZĄD

                  Zamieszczone przez Kudini
                  Za wymianę rozrządu z robocizną zapłaciłem 1500 pln. Wymieniłem wszystko oprócz nieszczesnego wariatora. I niestety po przejechaniu 8 tys km. dalej łancuch chorobocze przy porannym zapalaniu .
                  Oszczednosc w przypadku aut VAGa z ostatnich lat nie popłaca...
                  pozdrawiam

                  Diagnostyka i tuning
                  hybrydowe wtryski i turbiny
                  programy na ulice jak i do sportu

                  Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                  www.tune-up.pl

                  HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                  Komentarz

                  • uli07
                    Rider
                    • 2012
                    • 391
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                    Pytanie. Co sie psuje w tych wariatorach?
                    Była: Skoda Fabia Combi 1.4 BKY 2006
                    Obecna: Skoda Octavia Combi FL 1.4 TSI 2011 CAXA
                    Silnik obecnie smaruje Mobil1 0w-40

                    Komentarz

                    • LUKI
                      RS
                      • 2005
                      • 5776

                      uli07, po prostu zmiana konstrukcyjna
                      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                      Komentarz

                      • Kudini
                        Drive
                        • 2015
                        • 55
                        • Superb II (3T4)

                        Rozrząd

                        A co z reege-neracją może ktoś coś już wymyslił ?

                        Komentarz

                        • LUKI
                          RS
                          • 2005
                          • 5776

                          Kudini, nie słyszałem o takiej opcji
                          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                          Komentarz

                          • crom.de
                            RS
                            • 2012
                            • 1545
                            • Superb II (3T4)
                            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                            Zamieszczone przez endryu
                            Normalny rozruch :idea:
                            Serio tak uważasz, że ten dalszy klekot to normalne?

                            [ Dodano: Pon 08 Cze, 15 12:55 ]
                            Zamieszczone przez Kudini
                            Bo nie usmiecha mi sie wyłożyc 1800 PLN z nowy ??????????
                            Na Ebay jest nowy za 249€ do kupienia. Nr części na zdjęciu to jednak 03C109088G, w opisie jest tak jak mówi LUKI 03C109088E.
                            - Superb
                            - Panda 1.2

                            Komentarz

                            • endryu
                              RS
                              • 2006
                              • 3773
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                              Zamieszczone przez crom.de
                              Serio tak uważasz, że ten dalszy klekot to normalne?
                              Tak. Ten metaliczny klekot występuje na podwyższonych obrotach-dogrzewanie katalizatora. Kamera leży przy silniku. Posłuchaj jak zmienia się dźwięk po podniesieniu-odsunięciu kamery.
                              O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                              O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                              =================================================

                              Komentarz

                              • Kudini
                                Drive
                                • 2015
                                • 55
                                • Superb II (3T4)

                                komplet naprawczy


                                znalazłem takie cos na ebay. Czy taki komplet pasował by do 1.4 tsi superb II 2009. ?? Montował ktoś już takie coś. ?? I czy nie jest to jakaś chinska podróbka ?

                                [ Dodano: Sob 13 Cze, 15 11:26 ]
                                Może ktoś znalazł waritator w internecie w jakiejś przystępnej cenie ????? Podrzućcie linka ?

                                Komentarz

                                • rodro
                                  Ambiente
                                  • 2010
                                  • 238
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                  do: Kudini
                                  Na pudełku firma FAI
                                  "O FAI AutoParts

                                  FAI AutoParts to czołowy brytyjski dystrybutor samochodowych części zamiennych. Ponad czterdziestoletnie doświadczenie na rynku motoryzacyjnym sprawiło, że firma stała się gigantem na rynku motoryzacyjnym, specjalizującym się w produkcji i dystrybucji części samochodowych przeznaczonych do samochodów europejskich, japońskich, koreańskich i vanów. Swoje produkty dostarcza do ponad 50 krajów na świecie.
                                  E
                                  W ofercie FAI AutoParts znajdziemy części z 22 linii produkcyjnych, w skład których wchodzi aż 35.000 pozycji, pasujących do pojazdów aż 65 producentów. FAI AutoParts to części wysokiej jakości, charakteryzujące się dobrym stosunkiem jakości do ceny. Wśród produktów FAI AutoParts znajdziemy wysokiej jakości paski i zestawy rozrządu, paski klinowe, zestawy i napinacze, świece, elementy silnika, uszczelki, elementy układu kierowniczego i zawieszenia, pompy wody, kable, sprężyny, zawory, termostaty, wtryskiwacze oraz pompy. Wszystkie produkty marki FAI są trwałe i odporne na uszkodzenia. Wytwarzane są z trwałych materiałów użytych w procesie produkcji, pozwalających na wydłużenie okresu między kolejnymi przeglądami i ich wymianą. Części FAI stosowane są również w nowoczesnych i wysoce zaawansowanych silnikach, co świadczy o ich jakości i stopniu bezpieczeństwa. Nie ryzykuj, wybierz części sprawdzonych producentów. Wybierz markę FAI AutoParts."
                                  Link do katalogu

                                  katalog FAI - rozrząd 1.4 tsi caxa
                                  Ten, do którego podałeś link, jest do silnika 140 KM
                                  sklep - zestaw do silnika 1.4 tsi caxa

                                  Komentarz

                                  • Kudini
                                    Drive
                                    • 2015
                                    • 55
                                    • Superb II (3T4)

                                    Małe podsumowanie

                                    Chciałem dodać moje spostrzeżenie. W moim superbie 1.4 tsi wymieniłem kompletny rozrząd oprócz wariatora. Po wymianie po okokoło 8 tys. przejechanych rozrząd zaczął terkotac od nowa przy porannym odpalaniu. Wymieniłem teraz olej po 11 tys. i ku mojemu zdziwieniu jeżdze juz tydzien i ani razu nie słyszałem terkotania. Dodam tylko że przy zlewaniu oleju , olej byl czarny jak w dieslu. Może cos z tym terkotaniem olej ma wspólnego??? Jak przejadę parę kilometrów na oleju nowym to się podziele z wami moimi spostrzeżeniami czy terkotanie powróciło.. olej to castrol edge 5w30

                                    Komentarz

                                    • OrsonTSI
                                      Rider
                                      • 2010
                                      • 715
                                      • Volkswagen
                                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                      Re: Małe podsumowanie

                                      Zamieszczone przez Kudini
                                      Chciałem dodać moje spostrzeżenie. W moim superbie 1.4 tsi wymieniłem kompletny rozrząd oprócz wariatora. Po wymianie po okokoło 8 tys. przejechanych rozrząd zaczął terkotac od nowa przy porannym odpalaniu. Wymieniłem teraz olej po 11 tys. i ku mojemu zdziwieniu jeżdze juz tydzien i ani razu nie słyszałem terkotania. Dodam tylko że przy zlewaniu oleju , olej byl czarny jak w dieslu. Może cos z tym terkotaniem olej ma wspólnego??? Jak przejadę parę kilometrów na oleju nowym to się podziele z wami moimi spostrzeżeniami czy terkotanie powróciło.. olej to castrol edge 5w30
                                      u mnie wrocilo po paru tys.
                                      OII 1,4 TSI Elegance

                                      KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                                      Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                                      Komentarz

                                      • Kudini
                                        Drive
                                        • 2015
                                        • 55
                                        • Superb II (3T4)

                                        re

                                        moze olej po przejechaniu paru tys. traci swoje włąsciwosci??? i zaczyna sie terkotanie. A gdyby tak inny olej????

                                        Komentarz

                                        • OrsonTSI
                                          Rider
                                          • 2010
                                          • 715
                                          • Volkswagen
                                          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                          Re: re

                                          Zamieszczone przez Kudini
                                          moze olej po przejechaniu paru tys. traci swoje włąsciwosci??? i zaczyna sie terkotanie. A gdyby tak inny olej????
                                          ja mam juz 28 tys zrobione po wymianie rozrzadu całego a teraz zmieniam olej na MOTUL bo Castrol to g...... nie olej to juz Lotos ma lepsze wlasciwosci
                                          OII 1,4 TSI Elegance

                                          KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                                          Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                                          Komentarz

                                          • franek4always
                                            Drive
                                            • 2008
                                            • 58

                                            Re: re

                                            Zamieszczone przez OrsonTSI
                                            ja mam juz 28 tys zrobione po wymianie rozrzadu całego a teraz zmieniam olej na MOTUL bo Castrol to g...... nie olej to juz Lotos ma lepsze wlasciwosci
                                            A który będziesz lać XCLEAN czy XCESS?

                                            Komentarz

                                            • OrsonTSI
                                              Rider
                                              • 2010
                                              • 715
                                              • Volkswagen
                                              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                              8100 X-clean+ 5W30
                                              OII 1,4 TSI Elegance

                                              KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                                              Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                                              Komentarz

                                              • franek4always
                                                Drive
                                                • 2008
                                                • 58

                                                Zamieszczone przez OrsonTSI
                                                8100 X-clean+ 5W30
                                                Czyli LL, a nie myślałeś o stałym okresie obsługowym?

                                                Komentarz

                                                • OrsonTSI
                                                  Rider
                                                  • 2010
                                                  • 715
                                                  • Volkswagen
                                                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                                  Zamieszczone przez franek4always
                                                  Zamieszczone przez OrsonTSI
                                                  8100 X-clean+ 5W30
                                                  Czyli LL, a nie myślałeś o stałym okresie obsługowym?
                                                  ale i tak wymieniam olej co 15 tys lub raz na rok
                                                  OII 1,4 TSI Elegance

                                                  KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                                                  Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                                                  Komentarz

                                                  • leadman
                                                    Drive
                                                    • 2009
                                                    • 98
                                                    • Ford

                                                    A widzieliście że znów jest zmiana tych nieszczęsnych napinaczy i wariatorów?
                                                    Obecnie numery mają końcówkę 03C109507BC - napinacz i 03C109088G wariator.
                                                    Czyli kolejna poprawka.
                                                    Ma ktoś info co się zmieniło? Czy warto dołożyć i kupić najnowszy upgreade czy kupić kpl. zestaw rozrządu w GB z poprzednimi numerami (AH i E) za ok. 1200zł.

                                                    Octavia II FL 2009 1,4TSI

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...